.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انهدام باند بزرگ شركت‌هاي هرمي در گيلان
پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان گيلان چند تن از سرشاخه‌هاي اصلي يك شركت هرمي در اين استان را دستگير كرد.

پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان گيلان چند تن از سرشاخه‌هاي اصلي يك شركت هرمي در اين استان را دستگير كرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا، در پي كسب اطلاع از فعاليت اعضاي يك باند بزرگ در زمينه شركت‌هاي هرمي، پليس گيلان بلافاصله تحقيقات را در اين خصوص آغاز كرد.

در بررسي‌هاي به عمل آمده، دو تن به نامهاي «مزدك» كه داراي پنج هزار زيرشاخه و «محمد» كه بيش از 20 هزار زيرشاخه است، شناسايي شدند و بر اساس تحقيقات انجام شده، آنها قصد داشتند طي جلسه‌اي اقدام به عضوگيري اعضاي جديد كنند كه با اقدام به موقع پليس و هماهنگي مقام قضايي شش تن از اعضاي اصلي اين شركت كه در حال تبليغات شركت بودند، دستگير شدند.

در تحقيقات پليسي از متهمان مشخص شد: اعضاي باند با تبليغات و شگردهاي خاص در خصوص يك شبه پولدارشدن اقدام به فريب افراد مي‌كنند كه در اين خصوص اسناد و مداركي نيز از آنان كشف شده است.

در همين راستا با توجه به غيرقانوني بودن فعاليتهاي اين گونه شركت‌ها، پليس اطلاعات رودسر نيز فردي به هويت «ابراهيم» كه در شهرستان رودسر اقدام به كلاهبرداري‌هاي متعددي در قالب شركت‌هاي هرمي كرده بود را دستگير كردند.

بر اساس اطلاعات واصله، وي با شگرد خاص و تبليغات غيرواقعي اقدام به عضوگيري در اين شركت مي‌كرد كه پس از شناسايي، با هماهنگي مقام قضايي دستگير و در بازرسي از منزل مسكوني‌اش تعدادي سكه منقش به آرم شركت مربوطه و چندين حلقه سي‌دي تبليغاتي نيز كشف شد.

تحقيقات تكميلي در اين خصوص ادامه دارد.

مركز اطلاع‌رساني پليس گيلان از تمام شهروندان به خصوص جوانان درخواست كرد كه با سوداي يك شبه پولدارشدن فريب نخورند و با هوشياري در اين زمينه از افتادن در دام اين گونه افراد خودداري كنيد، زيرا در بيشتر موارد، تبليغات اين گونه افراد صوري و واهي است و سود اين گونه شركت‌ها اغلب در اختيار سرشاخه‌هاي افراد اصلي شركت‌هاي هرمي قرار مي‌گيرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.